Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 50 of 61
    Member Array

Default Besplatan Knife System

Knife System

Verzija plugina: 1.0
    Autor plugina: Pićunak
    ● NAPOMENE
    - Ovo je prva verzija plugina a i ja sam početnik tako da su mogući bagovi, ako pronađete neke pošaljite pa ću se potruditi da popravim.
    - Svaka kritika bi mi dobro došla i primam je bolje od pohvala tako da udrite.
    - Mislim da je plugin dobro urađen i ja sam se slomio da ga završim, pronašao sam čak i player modele (p_knife) za sve jedan nož.
    - Mod je skoro moj, za osnovu sam uzeo Knife Mod - Special Abilities plugin i dosta ga editovao.

● OPIS PLUGINA
    - Ovo je jako jednostavan plugin iako sam se ja namučio da ga napravim.
    - Na komandu igraču se otvara meni sa odabirom noža.
    - Ukupno ima 28 noževa.
    - Za svaki nož je potreban određen broj ubistava koji igrač mora skupiti.
    - Da bi otključao sve noževe potrebno je 950 ubistava.

● KOMANDE
    - /knife - Otvara meni sa noževima.
    - /noz - Isto kao i komanda iznad.
    - /reset - Resetuje vam levele na 0.
    - /resetall - Resetuje levele svim igračima na 0 (samo admin sa flagom l može koristiti). Ova komanda se ne kuca u konzolu već u čet.

● PRONAĐENI BAGOVI I PROPUSTI U SKRIPTI
    - Iz nekog razloga HP se pokazivao u minusu. [SREĐENO]
    - Kada neko izvrši samoubistvo dobija 1 kill. [SREĐENO]
    - Mogao si uzimati nož koji već držiš ali sada je dodana provjera. [SREĐENO]
    - Bio je bag sa uklanjanjem radara ali je uspješno uklonjen na kraju. [SREĐENO]
    - Nije se moglo preko tim četa otvoriti meni ali sada može. [SREĐENO]
    - /resetall komanda je restartovala ubistva samo online igračima. [SREĐENO]

● SCREENSHOTS
    - Lista noževa - Klikni
    - Hud - Klikni
    - Poruke u četu - Klikni

● NEDOSTATCI